emineumut17 Hanımlar merhaba bugün bebeğimin kalp atışını duymak gittiğimde aslında bebeğin hiç oluşmadığını öğrendim. Doktorum kardiyolojiden ayrıntılı ultrasonla böyle olduğunu söyledi. Kese oluşmuş ama bebek maalesef yokmuş 9+2 olmuştuk bugün. Sizce kürtajla aldırayim mi yoksa kendiliğinden düşer mi böyle bişey ilk defa başıma geliyor. Yaşayanlar lütfen yazsin
htc34sdkl emineumut17 kendiliğinden düşse bile parça kalma ihtimali oluyor bildiğim kadarıyla her türlü kürtaj işlemi yapılıyor
inancin_annesi emineumut17 bos gebelik canim bende gecirdim kurtaj oldum. Dusse icerde Icinde birsey kalsa yine kurtaj olacaksin cunku
bbhhrr5289 6 haftalik cok agrili bir sekilde ve kanamayla keseyi dusurmustum sonra gidip baktirdigimda sorun olmadigi soylenmisti ama 9 hafta daha uzun bir sure doktorunuzun fikrine uyun bence