EsraAltun Bugun hastaneye kontrole gıttım 14 haftalıgız 😊 doktorumuz kıza benzıyor dedı. Boyle olup sonradan degısen varmı ? Bıranonce kıyafet almak ıstıyorum da 😄 2 hafta daha beklesemmı acaba 😊
Elfn EsraAltun netleşmeden alma canım bana da kıza benziyor dendi 16.haftada bir de ama 18.haftada netleşti erkekmiş 🤗
Esesli Bana 11+5 de %60 erkek dedi. 14 de erkeğe benziyor dedi Çarşamba günü. 2 hafta sonra gel dedi ben Cuma gideceğim şehir dışına çıkacağım için o zaman ne diyecek bakalım 🤣
Gulus Bende 14 haftaliken kiz demisdi doktorum 18 haftalikken gitdigimde erkek olacagini soyledi) bence 2 hafta daha bekleyin ))