Merveyturgut hmm ben hamile olduğumu ögrendigin günden beri hiç gitmedim kadın doğuma sadece sağlık ocağına gittim oda bir iki hafta sonra git demişti iki hafta oldu sağlık ocağına gideli ama ben hem kese oluşumunu hemde kalp atışını duymak için gitmem lazımmış bende ikisini bir anda öğrenmek için haftaya gideyim die düşündüm.