susisveannesi Selam kızlar. 30 haftalık hamileyim. 1 ay önce doktor kontrolüne gittiğimde doktor bebeğimi neredeyse 3 hafta önde ölçüm yaptı kilosuda önde. Şeker yüklemesi yaptırdığımdada bir sıkıntı çıkmadı. Böyle giderse erken doğum riski var çok korkuyorum. Bebeğin aşırı kilo alımını önlemek için neler yapabilirim başına gelen var mı ?
Hulyauygur susisveannesi benim oğlum da hep haftasından önden gidiyordu boy ve kilo olarak 40+5 sezeryan ile doğdu 4230 gram 56 cm 😍 erken doğumla ilgisi yok bu durumun anlayacağınız 🤗
AlpYus susisveannesi benimde 3 hafta onde canm doktor iri bebek olcak dedi normal doguramazdin dedi zaten ikinci olcagi icin mecbur sezeryan benim.. 29da 1800 42cmdi
Esarikay susisveannesi şekerli gıdaları azalt canim. Ama bence çok da kilolu değil gibi ya😊 benim ki 1490 di o sıralar. 4050 gram doğdu 38+6 da. Hepte 3 hafta ondeydi bir sıkıntı yaşamadık kilo kaynaklı. İnşallah sende bir sorun yasamazsin
Minnaksever susisveannesi benim de aynıydı 28.haftada 1700 gramdi 32.haftada normale dönmüştü kilosu ve ben de idrarda şeker çıktı hiç anlamadım 🤔 o aradaki 1 ay tatlı yemedim çok
Mehtap987577 Bende aynı durumdayım ama bişey yapmıyorum yemediğimde diyet yaptığımda kan şekerim düşüyor içim geçiyor baygınlık geçiyorum bende ne yapacağımı bilmiyorum ve Van'da yaşıyorum burda hastaneye gitmek çok problem en azından bizim durumu yaşayıp bebeğini doğuran oldu mu ve kaçıncı haftada doğdu
susisveannesi Mehtap987577 aynı şekilde benimde öyle normalde diyete dayanıklıyımdır hemen pes etmem ama gebelikte asla yapmıyorum elim ayağım titriyo 😑
Mehtap987577 Benim 29 haftalıkken 1600 gramdı şimdi artmıştır çünkü diyet yapamıyorum ve kızlar bu şekilde Doğum yapan oldu Bize de bilgi verin şütfen
SedaSevval10 Mehtap987577 normal değil mi ya benim 31 haftalık 1950 di doktor birşey demedi özel muayeneye gidiyorum çok ilgili bence stres yapmayın normal
Mehtap987577 Yani kilolu bebek erken doğma riski var mı bide benim nişanım geldi az önce ne olacak hiç bilmiyorum candayız ve hastaneye gitmek zor biraz
YlmzSYlmz SedaSevval10 mrb benımde 31+4 gunluk hamileyim dun kontrole gttım bebegımın kilosu 1750 kaynanam bnada kilosu az dedi kafama takıldı ama doktor norml dedi bana.
Supperrmom Bizde 33 haftayız ve 2200 olmuşuz. Doktor bize de biraz ileride dedi ama ne yapacağımı bilmiyorum 😌
Burcu3509 32 haftalıkken gittik. 2. 260 gr 10 gün önde gidiyor ddi. Boyu 45 cm dedi. Uzun olacak. Boyuna göre gayet iyi dedi. Suyum fazla seker yok. Ama 4 aydır diyet yapıyorum. Suan 33+2 günlüğüz erken doğum riskin var hayırlısı diyorum.