Gamzebydmr Kızlar adetim biteli 2 hafta oldu ve acayip ağrılarım var hiç böyle olmuyordu göğüslerim şişti elimi bile dokunamıyorum çok ağrıyor ne oluyor bilmiyorum
Busradonmezus Gamzebydmr hiii biraz yanlış okumusum açıkçası ben 2 hafta gecikti sandım. Hayırlısı olsun canim ama olabilir de yani benim blirtiler de 2 hafta evvelden başlamıştı
Nurrrrrr123 Gamzebydmr benim adet bittikten 1 1 buçuk hafta sonra başlamıştı göğüs hassasiyeti ve ben ondan anlamıştım canım hamile oldugumu en erken belirtilerinden biri bence bi kac gün sonra test yap bakalım
Gamzebydmr Nurrrrrr123 Bende öyle biliyorum ama ilk defa böyle oldu normalde adetime 2 gün kala oluyor du
Nurrrrrr123 Gamzebydmr evet benimde normalde adete 2 3 gün kala oluyodu erken olunca dedim acaba varmı diye test yaptım çıktı