Seyma_kaya yaa ikili testin iyiyse neden 3lu testi dusunyosun ki dusunmen bile scma free beta hcg dusuk cksa bile nolcak hicbisey hersey allahtan gelir sonucta sen aldirmayi dusunmedihin surece ayrintili us disinda bisey yaptirmana gerek yok he eegr ielri derece down cikar yada otizm gelisme geriligi vs cikar bsey olur o zaman amniosentez sivisini dusuneblrsn yada akraba evliligisindir gen hastaligi olusur bu tarz seylerde sivi aldirabilirsin anca