Handelina06 Merhaba kızlar, Detaylı ultrasonu nerede ve kime yaptırdınız. Fiyat bilgisinide paylaşabilir misiniz? Tavsiyeye ihtiyacım var.
poyrazsmom_ Handelina06 merhaba canım Ben Medipark Tıp Merkezi Doç.Dr. Sinan Tan beyefendiye yaptırdım kendisi radyoloji uzmanı. Muayene 45 dk sürdü. 4 boyutlu resimlerini cd sini çok güzel detaylı bi şekilde raporumu falan aldım. 3 ay önce yaptırdım 390 tl verdim kendisi çok naif çok sevecen biri her şeyi detaylı bir şekilde inceledi ve anlattı aklımıza takılan hiç bişey olmadı olanıda sorduk çok güzel açıkladı biz çok memnun kaldık eşimle. Normalde devlet hastanesine gidiyorum ben devletteki doktorum bile çok iyi bişey yapmışsın rapor çok güzel hazırlanmış dedi. Bak verdiği resimlerden birinide atıyım sana çok net https://imgyukle.com/i/Qg5FtH 😊🙏🏻
Siibeell Handelina06 bende yarın gidicem gülhiz karataş önerildi banada öneri üzerine gidicem resim ve cd olarak veriyomuş heryer cd vermiyo 380 tl fiyataldık
Miniminikuss Handelina06 kuzum gülhiz karatasa yaptrdım 380 TL 45 dk kadar ugrastı herseyı ayrıntısına kadar anlattı cok tatlı bı bayan her soruma cvp verdı biz cok memnun kaldık 2 tanede renkli cktı verdı tavsiye ederim 😉
Handelina06 poyrazsmom_ çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .
egecandeniz Herkes gülhiz karataşa gitmiş 🤣 bende ona gitmiştim çok memnun kaldım tavsiye ederim çok tatlı bayan