Boş gebelik yeni yaşadım çok zırdur ikiz diye teşis koyuldu sonra boş gebelik deyince mahv oldum...her gittigimde hastanelerden kulaklarımı kapatarak çıktım...12haftaya kadar bekledim biley olmaz belki bebek oluşur belji doktorler yanılıyor diye bekledim...😞12ci haftamda gece şiddetli sancıyla kalktım bi baktım bişeyler düşürücek gibiyim...ayakta durmaya zorlandım...ah ah ne kötü bir hisslerdi rabbim kimseye yaşatmasın bir feryad çekerek bağırdm...meleklerimi evde düşürdüm..sabah hastaneye gittigimde içerde yoğun parça var diye beni acilen kürtaja aldılar genel anesteziyle...uyandığımda sade bebek hasretiyle yanan anne olarak kaldım...yine hastaneden eli boş çıktım...Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın🙏ah ah neler çekdiğimi rabbim bilir🙏inşallah bir gün biz yaralı anneleri de sevindiricektir yüce Rabbim🙏Rabbim Yar ve Yardımcimiz olsun inşallah 🙏😞