Sifa0033 ftmk canım ihmal etme sakın hastaneye git veya doktoruna ulaş ben 21+5 günlük gebeyim bende geçen haftadan beri tansiyonla uğraşıyorum stres yapma sakın stres çok etkiliyor
Psikolog-anne ftmk merhaba geçmiş olsun gebelik zehirlenmesi olabilir plesanta ya kan akışını etkiliyor 14 üstü tansiyon. Bence Bi sağlık kuruluşuna başvurun
Mervemm ftmk baya yükselmis benm öyle tansiyon ilaco kullanıyorum gunde 3 kere. Kac haftalik hamilesin.
ftmk Sifa0033 stresle alakalı ya gittim doktora herşey normal ama gündemde ki olaylar birde doğuma 23 kaldı insan ister istemez düşünüyor bazı şeyleri
Sifa0033 ftmk çok çok geçmiş olsun ayrıca Rabbim şifa versin sağlıkla kucağına alırsın inşaallah bebeğini