2subat hamile değilim henüz ama folbiol kullandım ben canım bende nedense hep baş ağrısı yapıyordu halsizlik oluyordu bilmiyorum ondan dolayı mı onu bırakınca rahat hissediyordum şimdi myo-fol verdi doktorum onu kullanıyorum folbiolu da doktorum vermemişti ben eczaneye sorduğumda onu önermişti