Merveeplt Kemal çoşkuna gidiyorum memnunum çok şükür geçen gün Ercan bey gittim oda gayet ilgili bi dr fakat dünya ve yaşam anlaşması olduğu için doğum için o hastaneleri düşünmediğinden tercih etmedim ama gayet ilgili bi dr . Emire Türkan Eda hepsine ilk haftalarımda gittim açıkçası beni çok tatmin etmedi