Happybaby_
Happybaby_ sağ dediğiniz karnınız mı sağ yanınız mı acaba, ben ciddi böbrek sıkıntısı yaşadım hamileliğimde şu an 37+5 im, bebek sağ böbreğe bası yaptığı için sağ böbreğimde büyüme var. Ağrısı çok zordur. Şu koşullarda hastaneye gitmek çok mantıklı olmadığı için ilk kontrolünüzde bir doktorunuza danışın isterseniz.