Eloc ben bundan önce şehir hastanesinde doktora sormuştum hani doğuma kabul etmeme gibi birşey olur mu takipli hasta değilsem diye oda bana hiç bir devlet hastanesinin kabul etmeme gibi bir ihtmali yok demişti. Ama o zmn virüs yoktu. Nasıl böyle diyebiliyorlar bnde anlamıyorum hepimiz için çok sıkıntılı bir dönem