Handeylmz Merhaba hanımlar bende sonunda tosunumu kucağıma aldım şükürler olsun 10 gün oldu ve doğum hikayemden önce bi çok soru sormuş bulundum burada😄 5 nisan gecesi belimden kasığıma ağrılarım gelmeye başladı doğum sancısı sanmadım uyumaya çalıştım sabah 9 gibi uyandım ağrılar sıklaştı beni korkuu sardıı dedim bu doğum sancısıı doktorumu aradım sordum öğrendim 5 dk da bir geliyorsa sancıdır bekle gell dedii hemen duş aldım hazırlandım gittim. Eşim askeri personel olduğu için yanımda değildi beni en çok zorlayan buydu.😣 Hastaneye gittim hemşire açıklığıma baktı korkutmuş gibi olmayayım ama canım çok yandı 2 cm dedi gönderdi eve geldim tekrar duramıyorum sancı sıklaştı tekrar gittim bu sefer açılma 6 cm arada sadece 1 saat varr🙂 doktorumu aradılar ağrılara dayanamadım yanımda kimse yoktu tek başıma çektiğim ağrılar çok zoruma gittii 1 hafta ağız yarası boğaz şişmesi yaşadım🤦🏻♀️doktoruma sezeryan diye ısrar ettim kesinlikle kabul etmedim normal doğumu giydirdiler ameliyathaneye aldılar 10 15 dk sonra doktorum geldii ve ben o sıradaa rüyalara dalmışım bile😄 20 dk sürmüş doğum benim uyanmam 1 saat civarıydı galiba uyandığımda tosunumu emzirtmeye çalışıyolardı miss gibii tombul yanaklı bi rüyaydı benim içinn 💙 38.haftada 3900 gr 51 cm doğdu mis kokulum💙 6 saat sonra yemek yiyip ayağa kalktım hiç zorlanmadım kalkarken çok az başım döndü kolaylıkla tek başıma yürüdüm hemşireler geldii karnıma bastırdılar bundada gerçekten çok fazla bi acı yoktu. 10 günlüğüz ilk 5 6 gün hiç zorlayıcı bi ağrı hissetmedim hiçde yatmadım zaten sonra sonraa ağrılar oluyor ama olsun napalım mis kokulum dünyaya bedel. Uzun oldu kusura bakmayın💙 Rabbim hepinize kolaylıkla doğumm ve yavrularınızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allaha emanet olun❤️ Artık happykidsliyiiz❤️
Dudubicerr Handeylmz bak tek basinada olsan allah yardım etmis sana o gücü vermis kendin gitmissin hastaneye ne kadar güzel allah hamilere melekler gonderirmis onlar sabirli olsun diye 🥰
hulyatkknt Handeylmz ayyy ne güzel Bizde 30 haftaligiz ve karnımda minnak bir tosun var ne güzel olmuş doğumunuz eşinizin ve sizin allah yardımcınız olsun meslek asker olunca yanınızda bile bulunamamış ama olsun sağlıkla gelmiş evladınız maşaallah
Sunay10_ Handeylmz kafa yapısı kilosuna göre ufakmıydı peki benimde bebeğim iri ve bende normal çok istiyorum Allah yardımcınız olmuş ne güzel tek başınıza iyi cesaret şimdide evde yalnızmısınız
Handeylmz hulyatkknt Allaha şüküür sağ salim kavuştum rabbim sizede kolaylıkla kavuşmayı nasip etsin💙
Esssss Gözünüz aydın olsun sizde atlattiniz hayırlısıyla darısı bizlere , normal doğum sancısına dayanamadiniz o yüzden mi sezeryan istediniz acaba ?
Handeylmz Esssss Sağoluun❤️ evett normal doğum ağrısına dayanamadım doktorumun o kadar ısrarına rağmen mecbur kabul ettii sezeryanıı
Handeylmz Sunay10_ kafa olarak kilo olarak 2 3 hafta ilerdeydi yani orantılıydı inşallah allah gönlünüze göre versin❤️ şuan annemlerin yanındayım🙂