Deryaemre Merhaba 28 haftalık hamileyim göğüs altı mide boşluğumda çok şiddetli ağrılar batmalar var . Sizde de oluyor muydu ? Şimdiden teşekkürler ...
Fatmasp Deryaemre evet özellikle sağ tarafımda. Kullandığım vitamin ilacını değiştirdim geçti benim ağrılarım
firdevs Deryaemre sol tarafta iğne gibi batıyor canım ya kalp den bile şüphelendiğim oldu bende 28 haftalık hamileyim ama benim 10 haftadır var neredeyse doktora sordum kardiyoloji uzmanına bir görün olmazsa dedi 😥
Zehra2701 Deryaemre bebeğin kemikleri batıyordur canım aynı sorunu bende yaşadım çok şükür şimdi geçti 23 haftaliktan 28 haftaliga kadar çektim şuanda 32 haftalık çok şükür geçti
ebruaren Deryaemre bende de var haftalardır☹Ozellıkle aksamları oluyor sag tarafımda.sakız cıgne ıyı gelıyor canım 🤗
Deryaemre Fatmasp ben vitamin ilacımı bıraktım sadece kan ilacı kullanıyorum .İkisine gerek Yok demişti doktor hangi ilacı kullanıyorsunuz
Deryaemre firdevs benim aynı durum sağ da var bebeğin baskısından dır sesi doktor , o baskı yaptıkça benim sağ böbreğim de büyüme oluştu bakalım az kaldı sabır diyorum sonra çaresi düşünülür canım inşallah senşn de kötü birşey çıkmaz .
Deryaemre Zehra2701 ne güzel canım inşallah Benim de sona erer ağrılarım çünkü dayanılacak gibi değil 😔