Eliisss Kizlar merhabalar level hastanesine gidiyorum murat beye dogum ucretlerinde bilgisi olan var mı ? Bu arada ilçeler arasi gecisler yasaklandi kozluda oturuyorum merkeze hastaneye gitme konusunda sıkıntı yasayan oldu mu?