Tgcgcl
25+1 erkek bebeğine hamileyim. Hamilelikten önce karpal tünel sendromu yani lif sıkışması başlangıcı tanısı konuldu sol elimde lakin sağ elimde daha çok. hamileliğimin ilk aylarında çok ağrım olmadı ama gün geçtikçe geceleri uyuşma ve aşırı ağrı ile uyuyamıyorum böyle olanlar var mı? Neler yaptınız da kendinizi iyi hissettiniz? Soğuk suyla yıkıyorum ama yine de çare olmuyor. Sabahları uyandığımda hiç bir şekilde kullanamıyorum ellerimi ne kapı kolu açabiliyorum ne bıçak tutabiliyorum lütfen yardımmm 😥
Mehtapca06
Sadece karpal tünel sendromundan kaynaklı değil kuzum benimde mesleki deformasyon olarak ellerimde sinir sıkışması vardı ki hamilelikle hepten uyumuşma his kaybı ödem oluyor kendi doktorum doğumdan sonra geçer geçmezse doktora git dedi bakalım 37+4 deyim yakın zamanda doğurursam inşallah görücez geçiyor mu😊