Caglaa93 Merhaba 17+4 günlük hamileyim bebek hareketi hissetmiyorum. Bu arada ilk gebeliğim. Sizde durumlar ne kızlar☺️
aselmehtap Caglaa93 22 haftalıkken hissetmiştim bende, daha cok küçük oluyorlar o haftalarda bide ilk gebelik olunca anlamıyoruz endişelenme canım o güzel minnak ayaklarını hissettmen yakındır 🙏🏻😍
Meriwa Caglaa93 bende cok sabırsızdım 20+3 de hissettim ilk 22 deyim suan durmuyo hiç 😄 darısı size inşallah ilk gebelikde 20-24 arası olurmuş
hulyacft85 Merhaba herkese, Bende 17+5 haftalık hamileyim bende hala hisetmiyorum heyecanla o anı bekliyorum 🙏
inancin_annesi Caglaa93 18den sonra baslar mınık mınık. Ben 18e girmemle hissetmeye baslamistim. Simdi 22 oldu gumbur gumbur oglum😚😚😚😚
Anne1234 Caglaa93 arkadaşlar bende mi sorun var 16 haftalığım ama hissetmeye başladım 🙈 doktoruma sordum hissetmen normal dedi ilk gebeliğim oysaki . Tabi öyle sürekli değilde 3-4 defa hissettim
Tusem Anne1234 bende ilk gebeliğimde 16. Hafta hissettim. Şuan ikinci gebelik 18 de hissettim 🤩 ilk çocuğum çok hareketli 16. Haftada kendini belli etmesinden anlamalıydım. Şimdiden kolay gelsin size 😆
Hasret288 Caglaa93 bnmde 19 hafta olcak yarin hareketlerini hisediyom bazen vuruyoözellikle hep sağda
UrasEgeninannesi Caglaa93 bende 19.haftamdayım. 2-3 gün sanki kelebek uçuşuyor gibi bişeyler hissettim daha düzenli bir his yok bakalım bekliyorum sabırla ☺️
Prensprenses UrasEgeninannesi bende 20+0 aynı sen gibi benimde kelebek gibi oldu 3 4 gün bugün sakin soktor 20 24 hafta aradı başlar dedi bakalım bekliyorum 🙏😊