Anladım cnm hayırlısı o değil de beni alacaklar mı oda muammaa 🤣🤣🤣randevuyu 24 haftalıkken aldım taaaa kasıma verdi.şimdi 28 olduk yarın gideceğim bakalım doktora dedim mecbur bekliyecez dedi kimi diyor haftayı geçince alınmıyor yarın yaşayıp görcez 🤪🤪