Oznur_11 valla canım ben muayeneye gittm suyun sızıyor doğum başlamış dedi doktorumuz sancım falan hiç yoktu açıklığımda 1 cmdi.hazırlık yapmadım gideyim sancımda yok bişey olursa hemen gelirim dedim normalde bırakmam ama gir bişey olursa hemen gel olmazsa bile yarın sabah geliceksin mecbur dedi ertesi güne kadar hiçbişey yoktu yine hatta doğum yaptığım gün hastaneye tranvayla gittim o kadar rahattım 😂😂