Yaman Kuzeyimmm58 bnmde az kaldi 107 gunum kaldi sonunda azaliyor kaçıncı haftada 3.trimestera geciyor 🙂
Kuzeyimmm58 Yaman geçiyor zaman ben hiç geçmicek zannediyordum ilk başlarda da şuan hangi ara bu kadar oldu diyorum bide şu virüs olmasa daha çok rahatlıcam 😕
hilal_yener Kuzeyimmm58 evet ya sorma mayısın sonlarına doğru doğumum benim bi an önce alsam kucağıma keşke
Yaman Kuzeyimmm58 evet bu virüs cok kötü oldu😔 artik hareketleri hissettikce daga cok heyecan sabirsizlik oluyor🙂