zuhal07 Merhaba hamişler.. 36+4 haftalık hamileyim rahimde sürekli elektrik çarpması gibi bir sızı hissediyorum ve sürekli pelvislerim ağrıyor.. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Yada tahmin veya tavsiyesi olan var mı? ☹🤰👶
Nurs zuhal07 bizde 36+4 haftalığız evet elektriklenme bendede oluyor ama dikkat ediyorum çok yorulunca bebek baskı yapıyor ve o onda oluyor ..sizdede yorgunluktan olabilir😉
Nurs zuhal07 valla ozaman bilemiyorum canım ben yorulunca oluyor baskı yapıyor aşağıya o anda elektriklenme oluyor birdahaki kontrolünde sor istersen dr. Na zaten allahın izniyle birşey kalmadı doğuma🙏🏻😉