Kara07 bende 5+5 teyim hep karindan muayne oldum kese göründü ama bebek görünmedi . Gecen hafta dr haftaya da gorunmese bos gebelik olabilir dedi cok tedirginim ve dr fazla fazla hesapliyor gebeligimi. Ona gire şuan 7. Haftadaym fakat imkansiz cunku esim görevde olduğu icin 2mizde sehir dışındaydı ben gebeligimi en erken kaldigim tarihe gore hesapladim 5+5oluyr. Umarım bebegimizide görürüz 🙏