Nagis canım başka bir doktora gidin enine boyuna sorun ne sıkıntısı varmış bebeğin. Yazık yani kocaman olmuş. O bebekte sıkıntı varsa o doktor neden birşey yapmamış bunun da hesabını sorun. İnsan dokuz ay sabırsızca bebeğinin doğacağı zamanı bekliyor. Üzüldüm valla