Nrsy benim de 28.haftada başladı gerilik önce 10 gün gerilik vardı 29.haftada 2 hafta oldu, 32.haftada 3 hafta oldu. Ondan sonra yediklerimi arttırdım. Yani yine süt içiyordum ama günde yarım kilo içmeye başladım, iki kase yoğurt yedim. Yani yediklerimi sayısal olarak arttırdım daha çok dinlenip sol tarafa yattım sürekli. Omega 3 kullandım. 34.haftada gittiğimde 500-600 gram almıştı iki haftada gerileme farkını kapatmaya başladı. Tabi şu da var bazı bebekler son ay kilo almaya başlar derler o yüzden de kilo almış olabilir. Yapmamız gereken eğer bebeğin suyu iyiyse bizden bebeğe giden kan akışı iyiyse tansiyon şeker gibi problemler yoksa hiç stres yapmayıp yeterli beslenmek. Her stres yaptığımızda bebek bizden bi o kadar etkileniyor. Ha bide öğün sayısını arttır. Mutlaka kuru yemiş meyve ye. Ana yemeklerde etli sulu yemekler ye. Umarım sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza ❤️