Mihranyesim ne güzel işte neyi olumsuzluk bebek önde işte küçük dogmayacak erken dogsada, sen spinal ol agrı sızı yok , genel anestezi cok kötü bi uyanıyosun dogum olmus şoka giriyosun acı bi taraftan uyusukluk bi taraftan. Bence spinal en rahatı 5 dk sınra bebegının sesini duycaksın