Seydadvc Merhaba kızlar iki kere kimyasal gebelik geçirdim geçen ay çocuk yapmaya karar verdik korunmayı bıraktıkGeçen ay adetim oldum bu ay adetim gecikti dördüncü gün de idrar testi yaptım hafif pembemsi çıktı ikinci çizgi Ve kasıklarımda ağrı var hamile miyim acaba lütfen cevap verirseniz sevinirim@
Zeynep9120 Seydadvc böyle ne desek boşş hemen bi test al cnm pozitif çıkarsa bi kan verirsin anca öyle emin oluruz
Hnfth Seydadvc büyük ihtimal hamilesinizdr hayırlı olsun fotoğraf atarsanız yorum yapablrm yarın sabah kan testi verin bende 3.günde silik çizgyle öğrendim
Seydadvc Hnfth daha yeni kullanmaya başladım Bu uygulamayı o yüzden nasıl fotoğraf koyulacağını bilmiyorum