Ecebati Normal doğum yapan biri olarak söylüyorum dikiş yerlerinden hiçbir sıkıntı yaşamadım ilk bir hafta boyunca batikon ile yıkadım sonra birer birer kendiliğinden dikişlerim düştü sadece bir veya iki gün oturmadı sıkıntı yaşadım tuvalet sıkıntısı yaşamadım ilişki sıkıntısı yaşamadım sarkma idrar tutamama durumlarını hiçbirini yaşamadım Çevremde normal doğum yapanlardan da hiç duymadım