Ruhsuz Kızlar doğuma az kaldı çoğu şeyi aldım ama bez hangi marka daha iyi yardımcı olursanız sevinirim...
Sueda29 Ruhsuz canm bi hafta önce doğum yaptım prima almştm bebeğim pişik oldu malesf.bezden mi bilmiorm ama bezini değiştm sleepy aldm bakalm
hilal_tas94 Ben ilk oğlumda slepyi denedim asla bidaha almam prima da alerji yapmıştı tekkullandigim hugglesti ama bu demek degilki her çocuk aynı bezler kötü benimkine yarar seninkine yaramaz. 2.ye hamileyim şuan prima premium aldım 1 paket alerji yapmazsa bi müddet kullanırım bez stoğu yapmayın denemedim elinizde patlamasin kızlar
OlgaArslan Ruhsuz ben sleepy nin merhaba bebek paketini aldım ilk kızımda da ondan almıştım Memnun kaldım en azından herşeyi var içinde
Haticebulent Ruhsuz sleepy iyi diyolar başka bisey düşünüyorsanız eger civilimde molfixler indirimde bi bakin derim🌸
aycucan Ruhsuz Ben deneme paketlerinden aldım şimdilik prima pure prima premium molfix ve sleppy 20 30 tane oluyor içlerinde hem stok yapmamış oldum hem de farklı markaları deneme fırsatım olacak