Didialp Kızlar selam,26+3 üm şu anda 2 gündür acayip gögus hasssasiyetim var ve atletimde süt lekesi gördüm,gögus uçum cok ama cok acıyor şu anda lansinohun kremi vardı onu sürdüm biraz rahatlattı ama napcağımı bilemedim🤷🏻♀️Çok erken değil mi böyle şeylerin olması için
Deniz3115 Didialp biz 27+2 yiz bendende baya süredir geliyor bugun uyandığımda çok fazla gelmişti tişörtümün her yerinde süt lekeleri vardı baya akmıştı
AtaMommy Didialp hayır canım normal bende 16. haftamdan beri geliyor sıkmaman yeterli kendiliğinden akabilir
Blcns Didialp normal diye biliyorum. Bazen ben de tshirtüm ıslanmış gibi hissediyorum çok hafif. 25 haftadayım.
Didialp AtaMommy acıyor mu peki seninde😔yok dokunmuyorum çok yavaş şekilde krem sürüyorum kurumasın diye
AtaMommy Didialp hayır canım benim acımıyor krem de kullanmıyorum seninkinin uçları çatlıyor olabilir o da kişiden kişiye değişir göbek çatlaması gibi endişe etme ☺️
Didialp AtaMommy ya doktoruma sorucaktım google da biraz araştrınca normal yazıyordu bide kızlara sorayım dedim:) o zaman ben kreme devam..