TospikAnne kesinlikle eleştirmek haddim değil sadece kendimden örnek vermek istiyorum. Sizi çok iyi anlıyorum aynı durumdaydım. Kan aldırmayı geçtim kan grubuma bakılması için parmağımın ucuna ufak bir iğne batıracaklardı deli gibi ağladığımı biliyorum. İğne olmak dışında hastanede hiçbir işlem yaptırmış biri değildim. Ve çok korkuyordum. Lakin şuan 34 haftalık hamileyim. grip dışında hastalık geçirmemiş bir insanken çekmediğim acı kalmadı şeker, kan, troid, hemoroid bunların yanı sıra diş problemi yaşadım yüzümde kist çıktı doğumdan sonra ameliyat olacağım keza almanya da yaşıyorum burda her ay alttan muayene oluyorsun. hergün parmağımı kanatıp şekerime bakıyorum. Psikolojik olarak yeni bir ülkeye alışma dil bilmeme sorunlarım da var. Bunları yaşarken cesaret kazandım. Sizin de biraz kendinizi cesaretlendirmenizi beklerim. Sezeryan denilen olayda daha az acı yaşayacaksın diye bir olay yok aksine daha çok acı çekeceksin. Dikiş acılarınız ne bileyim sonta takılması İyileşme sürenizin daha uzun olması bence daha zor. Epiduralle normal doğum yapmanız bence en kolayı. Yanlış düşündüğünüzü düşünüyorum bu yüzden yazmak istedim.