Deletedmom138 ya ama indirimi de güzel oluyor. Mesela ben gecen 5li zıbın paketleri vardi paketi 25 tl tanesi 5 tl ye geliyordu. 3 paket aldim yarim kol zibinlardan.
Bi kaç gün önce de iç zıbın sipariş ettim 2li paket 15 tl. Ve %100 pamuk. Hello baby ürünü gercekte n yumuşacık cok kaliteli.
Birde sitede çark vardi onu çevirdim. kupon kodu geldi 20 tl de indirim verdi cok kârlı oluyor e bebekte güzel indirimi yakalamak lazim