Pikola_findik
Kızlar bebisin 33. Haftaya kadar herhangi bir sıkıntısı yoktu 33. Haftada kontrole gittigimde doktor acsinin 3 hafta geriden geldigini ve bebisiin kolsunun kucuk oldugunu minik bi bebek olacagini söyledi 34. Haftada tekrar çağırdı nts ye soktu herhangi bir sikinti yok bebek beslenebiliyor ama kilosu 1800 ultrasonda bakinca beyinde boslugun normalden buyuk(12mm)oldugunu ikisi birlikte gelisim geriligine neden olabilecegini soyledi.35haftada tekrar cagirdi bebegin kilosu 2200 olmus kilo alamaya basladigini,ntssinde sikinti olmadığını soyledi beyin boslugunu 11.6 olarak ölçtu.bi sikinti varmi dedigimde dogjma az kaldi anne karninda mr cektirmeye gerek yok dogumdan so ra mr cektirip baktirirsin bizde takip ediyoruz dedi. Iyi bi sey mi diyo kotu bisey mi diyo anlayamiyorum.🙅endiselenmeli miyim bilmiyorum benim gibi olan var mi🤔