Hkmt Merhaba herkese 32 haftalığım idrarımda bakteri var kızlar biraz enfeksiyon diğer herşey negatif ama glukoz eser yazıyor doktorum cok önemsemedi ama benim aklıma takıldı boyle cikanlar bilgisi olanlar var mı?
Olimbera Hkmt idrarda glukoz çıkması şekere işaret eder yani diyabete ama belki başka bir nedeni de vardır bilmiyorum sizin bildiğiniz bir şeker hastalığınız var mı diyabet misiniz ?
Hkmt Seker yuklemesi yaptirmistim seker cikmadi ama sabah tahlil vermeden kek yemistim idrara etkisi olur mu bilemedim