cigdemk1980 Selamlar ; artık son günlerimdeyim ; bu haftalarda bebek irileştiği için hareketleri yavaşlar diyorlar forumlarda , makalelerde hep aynı cümleler ama enteresan bir şekilde benimki daha da hareketlendi acıtacak kadar sert tekmeler geliyor; acaba çıkış yolu ararken mi artış oluyor🙈🙈😂 Şaka bi yana var mı aynı durumu yaşayan? Doğum belirtisi olabilir mi acaba?
Gmz34 cigdemk1980 bende burada bekleyeyim 39+1 bizim de hareketlerimiz çoğaldı ama gelişine bir belirtimiz yok
cigdemk1980 Gmz34 Benimle aynı durumda biri olmasına sevindim açıkçası ; bekleyelim bakalım tecrübeli annelerden belki gelir yorumlar🙏🏻☺️