Deno Merhaba kızlar az önce muayene oldum nst çektim sancım falan yok bebeğin kalp atışları iyi her şey yolunda ama bebek kanala girmemiş dedi bunun için ne yapabilirim çatı muayenesi de yapmadı doğum için geldiğinde yaparız dedi anlamadım bende