Dibidixx her kahverengi akintinin kotu olmadigi soyleniyo fakat ben gecen ay doktora sordum bendende geliyo ozellikle otobusle yolculuk zamanlarda oluyodu ve doktor kahverengi lekelenmen oldugu zaman gel dedi kanaman olabilir acilman olabilir dedi...ve kahverengi akinti kanamanin belirtisiymis ben yasadim ilac kullandim o yuzden..sizde bence bir gorunun zarari olmaz belkide faydasi olcak..