DamlaNur29 Sedocan 11+6da banada kıza benziyor dedi ama kesin olmadıgı için hiç bişey almadım 17+2yim yarın gidicem inşallah öğrenirim sonradan değişiyor falan ondanda beklemek istedim
demioz hayırlı olsun canım ben de 14. haftamda gittim erkeğe benzetti allah salih/saliha kullarından eylesin bebişlerimizi 😊
Sedocan Banada baktı emin olmamakla birlikte kıza benzetiyorum altını çiziyorum emin değilim dedi kıza benzettim dedi 20 gün sonra tekrar gel dedi
Bu9se9nur9 Sedocan genelde benziyor dedikleri zaman doğru çıkıyor Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin