Merhaba hamisler.Benim size bir sorum olcak.Ilk gebeligim 28nci haftamizdayiz.hamile kaldığım kilonun 1 kilo altindayim.Kafama takiliyor.Bebegimin kilosuda super bir sıkıntı yok.Kilo almamak sizce kötü bi durummu.Bazi yerlerde okuyorum 10 kilo verdim 3 kilo geri aldim bebegim saglikli dogdu diye.Sastim kaldim.
birileri laf soyleyince sinirlerim bozuluyor. BU ARADA karnimda sis 😂