Ozgurdidem Kızlar merhaba. Dün kan teati yaptırmıstım bugün sonucumu aldım hcg değerim 6.05 adetim 10 gün gecikti doktor hamilelik olabilir çok başlarda ise düşük çıkmıştır ya da dış gebelikte olabilir dedi. Sizin nasıldı yardım rica ediyorum
Emine55 Ozgurdidem canım kimyasal da olabilir 10 gün gecikmeyle çok düşük canını sıkmak istemem ama Benimde başımdan geçti çoğu kadının hatta
hazeloguz Ozgurdidem benim de çok düşüktü geçmesine rağmen doktoruma söyledim her yüksek şey düşük değerle başlar henüz çok yeni iyi düşün dedi. 10 gün sonra gittiğimde keseyi gördük.
Ozgurdidem Emine55 evet genelde düzenli olurdum. Geçen ay 4 gün geçti ama oldum. Bu ay 10 gün oldu hala olmadım ama biraz önce pembemsi bir leke geldi
FerhanSerkanEilmez Ozgurdidem geç döllenme olabilir sen iki gün sonra kan ver belli olur canım nolucağı 😊😊😊 Rabbim gönlümüze göre versin