Tugcem92 spinal sezaryan mı oldunuz hiç baş ağırısı yaşadınız mı ? Bende dört gün önce spinal sezaryan oldum ve inanın ki hala düzelemedim ameliyat yaramın sızısı flan değil umrumda başım aşırı derecede zonkluyor ağrıyor kulaklarım çınlıyo bebeğimle bile doğru düzgün ilgilenemiyorum emdirmeye çalışıyorum ama benimde çok zor oldu