Nevink benim çalıştığım yerde günde en az 6 kere alt değiştirilir ve bebek daha fazla altını kirletirse daha fazla alt değiştirirdik. İhmal olmuş olabilir mi bilmiyorum. Bazı bebeklere kullanıçdığınız bezde alerji tarzı bi şey yapabilir. Ona dikkat edin. Bi de yoğun bakımda antibiyotik tedavisi aldıysa ilaçlar da pişik yapar bunun için pişik kremleri kullanırdık biz ve kısa zamanda geçerdi.