Cheerfulmom ben seni etkilemek istemiyorum ama benim bir arkadaşım var eşi hastanelere cihazlar falan dağıtıyor o bana vitali hiç önermedi bir arkadaşının kendi doktoru girmesi gerekirken başka doktor girmiş falan bide böyle şeyler anlattı ve kocasında biliyormuş içerideki işleyişi ben oyüzden bidaha gitmedim oraya hiçte pişman olmadım didem hanım çok donuk bi kadın tatlı dilli değil bana dediği tek şey bebeğin kesesi iyi gelişimi güzeldi. Başka hiç bilgi vermedi beğenmedimmm onu. Şuan memorialhizmet hastanesi Hüseyin Mutlu beye gidiyorhm hastanemden aşırı memnunum doktorumdanda sizede tavsiye ederim o hastanede o fiyatadır aşağı yukarı. Vitaldense floryadadaki daha iyidir bence