Fndafth Kızlar bende günde bir tane coraspirin bir tanede 4 lük oksapar iğne kullanıyorum kilo ile alakası yok dedi doktorum 🙄 sordum çünkü 78 kiloyum
Miskokulum20 1tinybean 3 aylik oldum smdi tekrsr kan verip bakilacakmi misal dyelim hepsi normal çıktı kullanmamo dicek oyle bi sey varmi oeki
1tinybean Miskokulum20 bu testin tekrarlandığını hiç duymadım ben. Doktorunuz size ona göre ilaç vermiştir zaten. Doktorunuza danışabilirsiniz 😅
Giz4110 Miskokulum20 kullanma değil de mesela fazla gelince 0,2liğe düşürülebilir ya da yetersiz olduğu anlaşılıp 0,6lığa çıkarılabilirmiş. Sonuçta bu dozlar boşa olmamalı 😊
Zeynep_zey Giz4110 bende bir kere yapıldı bidaha tekrarlanmadı şükür ki Herşey yolunda şuan 22haftalık olduk 0.6 iğne kullanıyorum
sinber Giz4110 aptt protrombin aktivitesi ve protrombin zamanı olan testten bahsediyorsun sanırım canım
Giz4110 sinber şimdi sen yazınca araştırdım canım sanırım o, soracağım doktoruma daa çok teşekkür ederim 🥰