GamzeUgur bizim de cikmadan onceki son gunlerimiz virüse denk geldi sadece babayi almadilar ben süt verdigim icin girdim. sen de sütü memeden vermek istedigini ve babanin degil sadece kendinin girmek istediginle ilgili başhekimlikle görüş. çocugumun kanguru bakımını yapmak istiyorum ten temasi kurmasini istiyorum diye başhekimlikle görüş tabi özel hastaneyse. devletse bilemem. eğer yine de izin vermiyolarsa temiz bir müslin bezle gece koynunda uyu ve gunduz hemsirelere ver. bebek kokunu alsin. sadece solunum sıkıntısı varsa birkac gun icinde eve gonderecekler merak etme. stres suanda senin dusmanin. biliyorum cok zor bana da neler dediler bi kulagimdan girip ötekinden cikti dedigim gibi seni en iyi ben anlarim ama bana güven Allahin izniyle yakin zamanda kavusacaksiniz. zaten korona belasi varken doktorlar yogunbakimda bebek tutmak istemiyor. 1375 gram dogdu kizim. 1580 olunca eve gonderdiler evde olmasi daha guvenli diye. sen gönlünü ferah tut yavrun seni hissediyor 💕