Hulyafuat Kızlar çilek yedim çilek yiyen annede bebeğinde leke oluşuyormuş bunu duyunca şok oldum böyle bir şey basına gelen varmı
Ngngng Hulyafuat sürekli yedim kışın kilosu 20den 30dan 🤣 aşerdim. Hatta şimdi bu yazıyo gördüm yine yicem canım çekti😀
Kk39 Hulyafuat hayır ya yok öyle bisey ye şifa olsun hurafelere yer vermeyin hayatınızda çileğin ne suçu var
Nur5516 Hulyafuat yediğinizde bisey olmiyor sadece yendikten sonra elinizi vücudunuzun herhangibi biyere surmeyin hemen yıkayın tecrübeyle sabit yakın cevremizde koluna sürüp bebekte de çilek lekesi çıkmıştı
Nurhayatymnli Hulyafuat yerken bi yerinizi kasirsaniz mi ne oluyomus oyle olursa benim bebeğimin teni gozukmez lekeden
Nursah07 Hulyafuat ben bildiğim halde sürekli yiyorum dikkat ettim aslında tenime dokunmamaya ama dokunduğumda çok oldu ancak bilmeden yiyip dokunan çoktur içimizi ferah tutalım bir şey olmaz 😄
CleverMom Nur5516 Böyle saçma şeylere inanmayın demek istiyorum. Sanki tüm gebeler her istediğine ulaşabiliyorda ortalıkta yüzü izden geçilmeyen bir sürü insan görmemiz lazım o zaman.
Nur5516 CleverMom bence siz saçmalıyorsunuz! ben gercek birşeyi diyorum uydurmuyorum herhalde yenilince birşey olmuyor vücuda sürmemek gerekiyor anlamadıysaniz tekrar okuyun...
cocukgelisimcianne_ Hulyafuat benimde psikolojime yer etti bu canımda çok istedi yıkama işlemini eşime yaptırdım sonra elime bi çatal bıçak elimi sürmeden yedim 😂😂😂😂
Cansuyildirim Hulyafuat O zaman benim kızım komple çilek olarak dogucak 😂 bi dönem her aksam abartisiz eşimle oturup bi kilo yiyoduk. Leke falan batıl bence
MinikTavsanim Hulyafuat bir kış çilek yedim duymuştum bunu ama umursamadım hurafe oldugunu düsünüyorum inşşşallah öyledir yani 🤣🤣🤣yoksa yandık