Bebikonunannesi Kızlar merhaba 27+2 haftalık gebeyim. Düne kadar hiçbir sorunum yoktu. Dün çok şiddetli bir kaşınma ve akıntı geldi. Açıkçası çok korktum bu durumu yaşayan varmı? Doğal yolla bir tedavisi varmı yoksa illa ilaç veya fitil mi kullanmak gerek. Çok ilaç kullanmak istemiyorum çünkü 😔😔