Deletedmom137 bende onu anlamıyorum gecenlerde de bı tanıdıgm hamıle kal kılo aldın dedı 9 suan dedım kendisi13. Haftada kac kılosun yanı dedı51olmusum dedım de ayyy benım normal kılomdanda düşük senın kılonnnn dıyo yan bınada gıdıp dövesım geldı
Seytan dürttü senın tıpın kayacak sen kendı derdıne yan tıpsız cırkın dıyesım geldı resmen asırı kıloyu ıyı bıse sanıyo ama bı dogursun neler dıycem bılıyorum ona😂💪🏼