_Papatya_ mutlaka doktora gidip tahlillerinizi yaptırmalısınız . Bende gebeliğimin ilk haftalarındayım yüksek çıktı ve ilaç kullanıyorum düzenli kontrol de gerektiyor. Bu değerin yüksek ya da düşük olmasının bebek üzerinde etkileri oluyormuş. Doktorunuzda söylemiş zaten , önleminizi alın maske takın mutlaka dezenfektan kullanın ve hastanelerin kalabalık olmadığı erken saatlerde dahiliyeye gidip baktırın değerinize. Geçmiş olsun.