Ayse_58 Kızlar napıyorsunuz nasıl geçiyor günler benim gece ağrılarım çok oluyor resmen sabaha kadar uyku yok 2. Gebeliğim 33+5 olduk dün çantamı hazırladım artık doğum bekliyoruz
hilal_yener Ayse_58 benimde arada bir kasık ağrılarım oluyor 33+3 bende çantamı hazırladım 2 hafta önce ütümü falan kıyafetlerini yıkadım bebişin bi an önce doğursam diye düşünüyorum
Fatoserin Ayse_58 36+4 bu aralar benim de ağrılar baskılar var yeri daraldı ve sıkıldı galiba artık çok baskı yapıyor 😊
Nehir66 Ayse_58 35+5 haftalığız bizde ilk gebeliğim. bende sabaha kadar uyuyamıyorum bi sağa bi sola dönüyorum 🤦♀️ Hastane çantamı hazırladım bende bekliyorum 🥰 Kasık ağrısı -bel ağrısı -baş dönme- baş ağrı çok oluyor 🤦♀️
Ayse_58 hilal_yener benim kasık ağrısı değilde diz kapaklarımdan aşşağısını kesiyolar gibi ağrıyor dönemiyorum uyuyamıyorum gündüz bi sıkıntı yok gece yatağa yatınca başlıyor
hilal_yener Ayse_58 magnezyum kullanıyomusun benimde vucudum ödem topladı ayaklarım ağrıdığı için doktor magnezyum yazmıştı bana
Bu9se9nur9 Merhaba 33+4 olduk bizde sırtımda fena bir ağrı var cantamiz haftaya tamamiyla hazır olacak inşallah
Bu9se9nur9 Ayse_58 henüz belli değil ama bebeğin suyunun az olduğunu soylemisti doktorum Perşembe tekrar gidicem ikinci gebeliğim ilk doğumum normal olmustu
Ayse_58 hilal_yener en son 32 haftamda gitmiştim bi sıkıntın olursa 2 hafta sonra yani bu perşembe için gel demişti ama bi sıkıntın olmazsa mayıs başında yani 36 haftada gelirsin demişti çok şükür bi sıkıntım yok ama gitsem mi gitmesem mi çok kararsızım özel hastaneye gidiyorum
hilal_yener Ela2020 uni baby aldım ben kullandım 1 tane 10 lu 1 tane 5 li hastane çıkışı koydum 5 tane falan bez koydum emzik koydum biberon koydum ne olur nolmaz diye pişik kremi vucut losyonu koydum
Gokce_ 36+5 bugün hazırladım çantamızı bir kaç eksik var içine koyacağım sadece. Bütün evin işleri bitti temizlik vs hayırlısıyla bekliyoruz meleğimizi artık 🥰 benimde kasık ağrılarım çok fazla oluyor bakalım cuma günü kontrolüm var ne durumdayız😍